Skocz do zawartości
MariuszBurgi

Honda Integra 750 po upgrade, MY2014

Recommended Posts

Ruszył następny w kolejce test drogowy Burgmanii... Integra 750 przejeździ po miastach PL a także zaliczy wyprawę z pasażerem na południe w górskie serpentyny.

Tutaj , część I' wsza i nasz TEST Długodystansowy Integry 700

...a tutaj wątek Integra 700 MY2012

Dla przypomnienia, różnice względem modelu "700" to trochę większa moc, ciut większy schowek pod kanapą i podobno jeszcze niższe, deklarowane przez producenta zużycie paliwa.

Jedno, co już na dzień dobry razi a o czym już zapomniałem to... ta brudna od smaru i trudna do domycia tylna felga :pinch: no ale to nic nowego, taki urok napędu łańcuchem :) To w zasadzie jedna z nielicznych wad Integry. Kolejną właśnie byłem usunąć o czym poniżej...

Pierwsze fotki, pierwsza wizyta w ASO i montaż, w moim odczuciu niezbędnego dodatku Integry, kufra centralnego bez którego ani rusz w trasie z pasażerem

e2c52b57f2f204b9.jpg

Po zdemontowaniu fabrycznych uchwytów pasażera najpierw montujemy taki set

22657b2f5feea8d2.jpg

Stelaż po montażu

78b5161fc874366bgen.jpg

Kufer dedykowany (w kolor) sprawia wrażenie solidnego... a to nie zawsze jest takie oczywiste, nawet u Hondy. Plus za oparcie dla pasażera w standardzie.

92572044d651324d.jpg

Pozostało jeszcze "zaprogramować" zamek kufra tak aby otwierał się kluczem od stacyjki.

308f06309f06209f.jpg

Na koniec dokładne mycie po wizycie w ASO Honda Plaza (niestety tylnej felgi nie udało się dopucować)...

ea66a7c66a3a5d6c.jpg

... i można ruszać w trasę.

e66b751841c9f167.jpg

Cdn...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powtarzam się.. smar Wurth i tylna felga czyściutka :) Smar ten sam w sobie czyści łańcuch i nie chlapie :) Sprawdzone :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Szczerze powiedziawszy, gdyby nie było Tmaxa, to Integra byłaby mioim wyborem :) . Po kilku jazdach najbardziej mi odpowiada z palety dostępnych skuterów. Zwłaszcza ta po lifcie. Ktoś w temacie Integry napisał: zakup osłony na łańcuch, dodatkowy błotnik (oba chyba firmy GIVI) i jak napisał Drek- dobry smar :) .

PS. A gdyby jeszcze do niej dołożyli wał napędowy, eh, można pomarzyć ;) ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Smar Wurth to trochę mało. Może jakiś symbol można prosić?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Śledzę wątek z ciekawością :) Swoją Integrą zdążyłem się nacieszyć zaledwie dwa dni i musiałem do pracy wyjechać. Poprzedni właściciel (marek_m) dosyć znacznie ją ulepszył, co widać na zaprezentowanych przez niego zdjęciach.

Pod koniec sierpnia wracam na krótki urlop i wtedy mam zamiar nadrobić stracony czas i podzielić się z Wami wrażeniami z jazdy.

Testujcie i piszcie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Smar Wurth to trochę mało. Może jakiś symbol można prosić?

Wurth HHS Drylube

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powtarzam się.. smar Wurth i tylna felga czyściutka :) Smar ten sam w sobie czyści łańcuch i nie chlapie :) Sprawdzone :)

Wszystkie brudzą, jedne mniej, inne więcej. Całkiem niezły jest też ten: https://www.louis.de...94?list=7908362

Można go i w Polsce kupić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ja używam smaru bel-ray

jak odczekam 30 minut po smarowaniu to na feldze nie ma nawet kropelki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

jak chce się szybko doczyścić felgę i mieć,,prawie ''bezobsługowy łańcuch to wystarczy kupić automatyczną smarownicę :P jeśli wybierze się pojemniczek około 200-300ml. to na parę tysi km ma się spokój, potem doleweczka i dalej jazda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystkie brudzą, jedne mniej, inne więcej. Całkiem niezły jest też ten: https://www.louis.de...94?list=7908362

Można go i w Polsce kupić.

Wurth nie brudzi. A ten który proponujesz strasznie brudzi. Również go testowałem. Mam go jakby ktoś chciał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

(...). Ktoś w temacie Integry napisał: zakup osłony na łańcuch, dodatkowy błotnik (oba chyba firmy GIVI) i jak napisał Drek- dobry smar :) .

PS. A gdyby jeszcze do niej dołożyli wał napędowy, eh, można pomarzyć ;) ...

Ja bym dodał jeszcze:

- szybkościomierz analogowy (jakoś cyferki nie za zbytnio...)

- lusterka "na stałe", a nie na kierownicy.

I wtedy byłoby jak trzeba! No i cenę bym jeszcze obniżył, źeby każdy kto chce mógł ją kupić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

automatyczna smarownica (scottoiler czy inne) - tez brudzi felge, ale ja tam przecieram ja raz na tydzien nafta i felga lsni :)

Wczesniej uzywalem bilaego smaru s10 i jeszcze gorzej felga wygladala, bo byla rownomiernie obklejona smarem,a tez to sa takie kropki i latwiej je domyc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bym dodał jeszcze:

- szybkościomierz analogowy (jakoś cyferki nie za zbytnio...)

- lusterka "na stałe", a nie na kierownicy.

I wtedy byłoby jak trzeba! No i cenę bym jeszcze obniżył, źeby każdy kto chce mógł ją kupić.

Przestań :) Integra ma tylko dwie wady. Opony Metzeler co nadają się tylko na jazdę wprost (tragedia te opony) i sprężyna tylna brak regulacji. A sorry jest trzecia wada - przydałoby się jakieś 50 koników więcej :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak wyglada ta osłona łańcucha i błotnik tylnego koła firmy Givi/Kappa.

72c73ca4fbb7b9f3.jpg

Bardziej tu chodzi o chronę nóg plecaczka w czasie jazdy w deszczu niż chlapanie smarem z łańcucha.

Suchy smar Wurth faktycznie jest doskonały :clapping:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bym dodał jeszcze:

- szybkościomierz analogowy (jakoś cyferki nie za zbytnio...)

- lusterka "na stałe", a nie na kierownicy.

I wtedy byłoby jak trzeba! No i cenę bym jeszcze obniżył, źeby każdy kto chce mógł ją kupić.

Ja bym dodał tylko przyzwoity schowek, napęd pasem (tak jak np HD bez dodatkowej osłony) kardan na pewno podwyższyłby cenę i porządny przekrok tak aby mógł wiadać jak na prawdziwy skuter.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Coś mi ten trend wygląda tak, że niedługo pewnie maxiskuteromaniaków zacznie jarać VFR albo FJR (zależy kto z jakiej sekty jest) z automatem... Jak pisze Lucek, nieco odbiegliśmy od przekroku, załadunku i przeniesienia napędu. Zastanawiam się, czy jednak nie kupić

jednośladu ze skrzynią manual, z topcase, dużymi kołami i ~stoma kucami.

Dla mnie Integra ma przede wszystkim za mały schowek (podobnie jak parę innych skuterów). Jakbym miał wozić laptopa w plecaku albo w topcase, to taki "skuter" wolałbym zamienić na jakiegoś "turystyka".

pzdr

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po dodaniu wszystkich wymienionych przez Was elementów powstaje... BMW GT

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

koledzy z tymi smarami to jest tak że wszystko zależy od mocy a dokładniej momentu obrotowego na tylnym kole.w v-stromie smary dzielnie trzymają się łańcucha natomiast w fazerze 1000 frędzle latały jak chciały z łańcucha.nawet jak tam powoli odwijało się manetkę to osiągi były imponujące i co za tym idzie łańcuch podlegał innym przeciążeniom i prędkości .ja teraz zamontowałem sobie smarownicę olejową i jestem mega zadowolony!!! mycie felgi nie odbiega od mycia innych części motocykla...dolewka oleju może wychodzić raz na 2000-3000km. smarowniczkę zbudowałem sam. koszt to około 70-90zł. olej hipol koszty smarowania znikome w stosunku do sprajów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak czytam i się zastanawiam , 32 lata temu miałem CZ 350 łańcuch ściągałem na koniec sezonu , gotowałem w graficie z smarem i po pięciu latach użytkowania nie miałem problemu , i sprzedałem w igłę . A teraz smar jaki , czy będzie dobry szanowni czytelnicy to jest nakręcanie kasy producentom. Chyba że teraz produkuje się z gównoitu i w tym jest problem .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Leo60 teraz to po prostu inna technologia łańcuchów ,teraz są smarowane i uszczelniane ,i zagotowanie zabiło by łańcuch a dokładnie uszczelniacze.no i chyba sam rozumiesz jakie siły przenosiły łańcuchy z tamtych lat, a dzisiejsze w nowoczesnych nie jednokrotnie mocniejszych od samochodów motocyklach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chciałbym podać ciekawą informację, akurat. zbiegająca się z publikacją naszego testu...

Właśnie przed chwilą Honda Motor Europe PL obniżyła cenę Integry 750 rocznik 2014. Było 35900, jest 31900 pln! Cena promo obowiązuje do wyczerpania zapasów.

Na tą chwilę dostępne kolory to czarny met, niebieski met i czerwony met.

Tap by dualsim

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może to zapowiedź nowego modelu lub kolejnego liftingu? Chyba podobnie było w zeszłym roku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mało prawdopodobne, teraz (2014!) był świeży lift :) ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   1 użytkownik

×