Rafał Janyszek

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Rafał Janyszek

  • Tytuł
    Wąchacz spalin
  • Urodziny 15.09.1971

Informacje o profilu

  • Maxiskuter
    Malaguti Spidermax GT 500
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wągrowiec
  • Rocznik
    2006
  • Data urodzin
    15.09.1971
  1. Dzięki. Pozdrawiam Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  2. Ok dzięki. Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  3. To coś strasznie długo siedzi za granicą. Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  4. Wągrowiec wita[emoji3] Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  5. Z przeróbką przerywacza może być problem bo wygląda na to, że jest wbudowany w sterownik. Ja nie kombinuję z dodatkowymi kierunkami - nie wygląda to dobrze moim zdaniem. Tak naprawdę klosze kierunkowskazów Spidermaxa nie są czerwone tylko ciemno pomarańczowe - dlatego zielona żarówka nic nie daje. Ja zamontowałem żarówki LED o barwie światła biały zimy. Żarówki muszą być mocne minimum 5 wat i mieć charakterystykę dookólną tzn nie mogą świecić tylko na wprost. Dodatkowo wybrałem żarówki pod szynę can bus, która ma taki układ elektroniczny imitujący normalną żarówkę. Szkoda tylko, że ciężko znaleźć takie ledy z homologacją ale efekt jest super. Polecam. Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  6. Witam. Ładny Burek. Pozdrawiam z Wągrowca. Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  7. Dotyczy bagażnika.
  8. Wszystkiego najlepszego [emoji3] Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  9. Jakby kogoś drażniły zbyt słabe sprężyny gazowe kufra to proponuje dość tanie rozwiązanie problemu. Pasują przy niewielkiej przeróbce: "AMORTYZATOR GAZOWY SPRĘŻYNA 315mm 200N DACHU ZETOR". Cena od 21 zł za sztukę w internecie. Fabryczne siłowniki mają siłę wyrzutu 150N -te, które proponuje 200N. Po ich założeniu efekt jest taki, że bez obciążania kubeł otwiera się sam po przekręceniu kluczyka, a nie opada nawet z obciążonym kufrem. Oczywiście, żeby nie było zbyt kolorowo trzeba dokonać małych przeróbek. Nowe sprężyny są za długie o jakieś 10mm i mają oczka montażowe fi 8mm (fabryczne 6mm). Na szczęście oczka w tych nowych można odkręcić. Po ich demontażu ukazuje się gwint M6. W miejsce tych starych, które mają wysokość 30mm trzeba wkręcić coś krótszego. Można tu pokombinować. Ja poszukałem w Internecie oczka z gwintem M6 i otworem fi6 o wysokości 16mm. Jak się okazało w opisie aukcji był błąd nowe oczka miały gwint M5 i trzeba było je przegwintować. Po ich montażu uzyskałem niemal identyczna długość z oryginałami. Uwaga przy demontażu starych siłowników. Są zapięte taką malutką spinką do elementu montażowego. Najlepiej odkręcić całość kluczem 10 żeby nie pogubić spinek. Stare elementy montażowe i tak nie nadają się do montażu nowych sprężyn. Nowe zamontowałem za pomocą śrubek M6 z nakrętką - kontrą. Trzeba to skręcić tak aby został lekki luz. Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  10. A jak kultura pracy silnika? Czy są mniejsze drgania? Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  11. Witam. Jestem świeżym użytkownikiem Spidermaxa i noszę się z zamiarem wymiany rolek. Chciałem spytać czy rolki dr.Pulleya są jakoś trwalsze tzn. czy rzadziej je się wymienia? Fabryczne producent zaleca wymieniać co 10000 km. Cena zakupu jest dość wysoka ok. 50 euro ale jeżeli są trwalsze i dają lepsze osiągi to może warto. Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  12. Witam. Czy ktoś wie co się dzieje z AMG-MOTO? Nie można się skontaktować? Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka
  13. Witam. Dziękuję za przyjęcie do klubu skuteromaniaków. Pozdrawiam wszystkich serdecznie z Wielkopolski. Wysłane z mojego LIFETAB_S1034X przy użyciu Tapatalka